Dette dejlige postkort med motiver fra Fjellerup har jeg lige byttet mig til.
Bygningen nederst til venstre er den gamle Brugsforening i Fjellerup
En god evne at have som posthistoriker er at undre sig. Når man undrer sig, …
Brevkort skrevet i Klintholm på Møn i 1930 til Fru. Elly Svarrer der var om …